Melodi kendi eşimi gördüm canım oda aynı bu şekilde,her istediğimizi alırız çok şükür evin bişiyi eksiktir gelirken söylerim fazlasıyla alır gelir ama bana para bırak dediğimde 50₺ falan anca bide her seferinde daha yeni verdim ya diye söylenir halbuki verdiği 1 hafta önce 😂 bikerede ben söylemeden bırak derim,sen söylüyosun işte benm aklıma gelmiyor der dışarı çıkarım bi arkdşmla buluşmaya yemek yesem 50₺ yetmez bile derim öyle bişi olursa ara beni ben yollarım hemen der ama benm eşim esnaf canım çok fazla ödemeler gelir giderleri oluyor sürekli nakit döndürüyor sanırım bana bırakırsa sürekli savurmamda korkuyor heralde evin bütün eksiklerini o giderir eskiden kredi kartı bende olurdu onuda aldı çok limit aşıyorum diye