Merhaba bayanlar size bir şey danışmak istiyorum öğretmenim ve atanamadim esim polis tayin durumu var o yüzden ise başvuramadım özel okulda sözleşmeden cayilmaz.esim istediğim her şeyi alir market ihtiyacından giyim ihtiyacına kadar ama eve hic para bırakmaz bazen isterim 50 lira verir ama o da ayda 3 kez yani toplam 150 benim param hic olmaz,gorumcem hadi gel cay içelim dışarda diye param yok diyemedigim için canım istemiyo diyorum.esim polis maddi durumumuz iyi ama onun iyi benim kotu yani.bana karsi cok cimri ama her ay babasına gönderir kardeşinin babasına göndereceği parayı da esim gönderir onlara parası var ama benim yok.onlara gönderdiği parada 500 falan cok değil yani.eşime bana para ver sonuçta nöbete gidiyorsun tekim bir ihtiyacim olsa hic param yok hasta olsam taksiye verecek param yok bırak onu canım sakız istese alacak param yok diyorum o da kredi kartın var ya her ay ona 400,500 veriyorum diyo.her istegimi aliyo ama bana hic para birakmiyo ne yapmalıyım arkadaslar