aylik büyük alışverişi sanal marketten yapiyoruz eve geliyor neredeyse 1000 tl gidiyor zaten kira faturalar vs derken maaşin yarısını veriyoruz geri kalan da yine ortak harcaniyor benim de ek kartim var ayda 100 tl bile harcamiyorumdur arkadaslarimla buluscam da ya da hastaneye gittigim gunler disarda kahvalti yaparim anca oyle durumlarda kullaniyorum zaten ev icin hicbiseyi kendim çıkıp almiyorum. Hafta sonu da beraber geziyoruz. Sizin de durumunuz böyleyse zaten ek para vermesine gerek yok ki. Evin ihtiyaclarini size ayirdigi karttan mi aliyorsunuz yoksa o kartla sadece özel ihtiyaciniz keyfiniz icin mi kullanıyorsunuz.