Ikizdeniz Hulyalp canim seninde mi ikizlerin var buarada gorunce yazayım dedim ayni sehirdeymisiz insallah hepemiz aliriz saglikla bebeklerimizi sen surekli yattım mi merak ettim ikiz olunca
Hulyalp Ikizdeniz sagol canim aminnn. Valla surekli yatmadim yatamadim cunki kimsem yok 7 yasinda da cocugum var. Evimin temizligini fazla abartmadan yemegimi bulasigimi camasir utu derken herseyi yaptim. Cok sukur 35+4uz bugun kasik agrilarim cok belki dogurabilirim 🤗
Ikizdeniz Hulyalp hayırlısı canm inşallah bir iki hafta daha beklersin ama zaten 36 doğum oluyormuş sıkıntı olmaz allah yardımcın olsun
Hulyalp Ikizdeniz amin canim. benimde niyetim haftaya pazartesiye gun almakti ama erken geliceklerse de 2 3 saat sonra gelsinler evi temizleyeyim 😂
Ikizdeniz Hulyalp aman boşver takılma ya pis olsa ne olacak senin için bir gün kar kardır dinlen bence
Hulyalp Ikizdeniz doktor 2 seferdir istersen alalim dedigi icin rahatim canim cok sukur durumlari iyi oldugu icin geliceklerse gelsinler 🤗
Ikizdeniz Hulyalp hayırlısıyla kucagina alırsın inşallah canım bebislerini dua et banada o haftaları göreyim bende allah yardımcın olsun haber ver doğum yapınca müsait olunca
Hulyalp Ikizdeniz amin canim insallah sende gorursun bu gunleri 🤗 bakalim minnaklarin keyfi bugun mu yoksa baska zamana sarkicak mi
Aysegul_42 Arkadaşlar post açtım ama görmemiş olabilirsiniz Burda yazan daha çok genelde doktorlar nstye n zaman bağlıyor ben medicanada Hüsnü alptekine gidiyorum 35.haftamdayım hala nstye bağlanmadım
Jaleserkan 27+1 deyiz Medova Aysel Kamer’e gidiyorum ☺️ Allahım hepimizin bebişlerini sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Sosyolog Jaleserkan bende 34 haftalığım Aysel hocaya gidiyorum nst düzenli sancılarım çıktığı içi dün bir gece hastanede kaldım çok ilgili ben çok memnunum
Emine4242 Civciv123 31+1 bebeğim iyi ben psikolojik çöküşteyim neden bilmiyorum nil okur a gidiyordum selçuklu hastanesi batınca belediyede nihal demirköprülüye geçtim bu ay bi daha gitcem ama memnun kaldım galiba