Zhlcnr Cansukrmrcn masallah canım kacıncı haftada catı muayenesı yaptı Fuat bey her gıttıgımde yapacak dıye aklım cıkıo🤣
Cansukrmrcn Zhlcnr bugün yaptırdım sana bırakıyor için rahat olsun ve eliiii çok hafif iyi ki tercih etmişim Fuat hocayı
Ascvk Ervam16 çok memnunum bi problem yaşamadım canım detaylı ultrosanda ona gitmemi istedi Ahmet başarana riskli bi durum yaşadığımda ona görüneceğimi söylemişti ztn. Eğer sağlıklı hamilelik geçiriyorsan bi problem yoksa bebeğin de yada sen ztn kendi herşey için yeterli bence
Ascvk Ervam16 çok fazla ilaç kullanmam gerekti 2 ay enfeksiyonum düşmedi çok ciddi antibiyotikler kullanmak zorunda kaldım ve ben bi testi yaptırmamıştı önceden de olan bi kaç hastalığım vardı ztn o yüzden detaylı ultrosan da ona gitmemi istedi
Civciv123 Ervam16 detaylı ultrasona bende ahmet başarana gitmiştim 1-2 saat civarı bebeğin herşeyini inceliyor tavsiye ederim muhteşem ilgisi
Bushra1901 Bende 9 haftalık gebeyim ben de ahmet basarana gıdıyorum 😊 herkese sağlıklı günler dilerim
Zhlcnr Cansukrmrcn benımde 38 kontrolum varda bakarmı bakmazmı dıye endıselıyım hazırlıklı gıtsemmı gıtmesemmı dıye 😌
Fatmagul38 39+3 bende medicana zehra hanima gidiyrdum ancak oda izne ayriliyor simdilk hangi doktora gidecegm konusunda kararsizim sali gunu hastanede kontrole gitmem gerek o gune kadar karar veririm insallah.