Arkadaşlar merhaba, öncelikle hepinize hayırlı olsun bebekleriniz 😊 ben normalde medicana rengin hoca takipliyim. 17 haftalığım. Bu ayrıntılı ultrason için 300 tl istediler. Bende ali kemal belviranlı kadın doğum devlet hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum ama nasıldır, ilgililer mi, güzel bakıyorlar mı tereddütlüyüm siz nerelerde yaptırdınız ?