Hulyalp Civciv123 34+5 iz ikizlerimle 🤗🤗 medova fuat beye gidiyorum. 29.haftadan beri erken dogum riskim var. Kasilmalar ve rahimagzi kisaligi cekiyorum. Ama cok sukur geriye bisey kalmadi 1-2 haftaya insallah saglikla kavusurum yavrularima. Sen kac haftaliksin?
Ascvk Civciv123 ben daha 22 haftalığım 🤷🏼♀️ Akademi de Alanur hanıma gidiyorum ☺️ Doktorum gerektiği zaman Ahmet başarana da muane ettiriyor 😊
Ikizdeniz Hulyalp canim seninde mi ikizlerin var buarada gorunce yazayım dedim ayni sehirdeymisiz insallah hepemiz aliriz saglikla bebeklerimizi sen surekli yattım mi merak ettim ikiz olunca
Hulyalp Zhlcnr masallah biz de gorelim 36 kusurlarimizi insallahhh. Normal mi sezaryan mi olucak sizin?
Elifyor Civciv123 rengin hanımın muayene ücreti ne kadar acaba bir de doğum ücreti hakkında bilginiz var mı
Zhlcnr Cansukrmrcn masallah canım kacıncı haftada catı muayenesı yaptı Fuat bey her gıttıgımde yapacak dıye aklım cıkıo🤣
Gldnsrf Civciv123 9 haftalik oldum biraz zor geciyo bulantilar tiksinmeler halsizlikler falan hayattan sogucak kivama geldim nerdeyse ama inseAllah son 4 haftam kaldigini soyledi doktorum bunlarin hepsi gecicekmis bende bekliyorum😔😔