Mergen genc-anne nedeni pek belli olmadi kansızlığım vardı aşırı derecede ve troidlerimde sıkıntı vardı düşükten sonra öğrendik doktor dedi ikiside sebep olabilir ama kesinligi yok yani
Poyraz_yusuf Minikmucizem_ canım ben hapını kullandım birde iğne vuruldum tutunması için çok faydasını gördüm şu an 19+4 üz maşallah kullan hiç korkma faydası olur sağlıcakla al bebisini kucağına Ins 😘
Gulzade genc-anne çalışmıyorum. Ağır kaldirmak temizlik yapmak yasak. Cok eğilip kalkmicksin dedi ilk once yanindaydi simdi altinda da var kuruma oluyor kanamalarda. Doktorumu dinleyerek hareket ettim. Hic kanamam olmadi şükür. Sende de mi var?
genc-anne Gulzade benım kesemın etrafında var canım normal kanamam bir gün geldi baska gelmedi ama kanama alanım var kese etrafnda
Gigi42 Minikmucizem_ hem iğne olarak kullandım hem de kapsül. Etkili oldu risk kalktı ortadan, sizin de öyle olacaktır, içinizi ferah tutun
Msl_ege Minikmucizem_ ben 22. Haftadan beri kullanıyodum servikal kısalıktan dolayı şuan 36. Haftadayım yeni bıraktım . Mucize gibi bişey . Aksatmadan kullan
Msl_ege Minikmucizem_ fazlasını atıyo vücut , gerekli olanı alıyor merak etme . Yanlış yapmadın yani . Sadece yaptıktan sonra bi 20 dk kadar kalkmamaya özen göster ayağının altına bi yastık koy tamam .
Tuce26 Minikmucizem_ canım ben hapını kullandım her ihtimale karsı verdi lekelenmemden kaynaklı kullan işe yarıyor
Sinem19-73 Benimde ilkinde düşük yaptim şimdi ikincisinde hamileyim ilk başta gene leke gördüm şimdi ben bu ilacı kulaniyom bazen vajinada kulaniyom bazende ağızda aliyom çünkü baş dönme yapiyor bende
Veranur Minikmucizem_ kesenn kenarında kanama vardı 7.haftadan itibaren kullanıorum suan 26 yız hamd olsun.Doguma kadar kullanıcam agızdan alıyorum canım
Dilaraatac Minikmucizem_ ben de 4.haftadan beri kullanıyorum canım kahverengi lekelenmler yüzünden fitil yoluyla alıyorum şuan 9+0 lekelenmem bitti gibi bişey
Minikmucizem_ Dilaraatac peki mide bulantisi falan yapti mi sende vajinal olarak kullaninca. Yoksa hamilellikten mi bugun bulanti hissim cok fazla
Dilaraatac Minikmucizem_ hayır tatlım hamilelikten kaynaklanan bi durumdur o.Doktorum ağız yolundan alırsam yan etkileri olabilceğini söyledi bulantı kusma vs iyiki vajinal yolu önermiş çalışan biriyim çekilmez olurdu işyerinde bulantı.ağrım da oluyo ara ara gerçekten attıktan sonra fitili ağrım da kesiliyor