Minikmucizem_ yaklaşık 2 aydır kullanıyorum,gebeliğimin başında kistim olduğu için hemde düşüğe karşı önlem olarak şiddetle kullan dedi doktorum.ben diger vitaminlerle birlikte suyla içiyorum ama vajinal yoldan da alınabilir.bebegin daha iyi tutunması için özellikle güzel bir ilaç ama kistime bir etkisi olmadı.sen kendine çok dikkat et,stres yapmamaya çalış bebiş için ilacı düzenli kullan ben oral olarak yan etkisini görmedim,cok geçmiş olsun iyi haberler ver inşallah.