Minikmucizem_ 24.haftada erken doğum riski var dedi doktorum günde bir vajınadan kullandım 28.haftada rahımde kısalma oldugunu öğrendim aynı zamanda hafif sancıda vardı günde ikiye cıkardı ve nidicard diye bir ilaç da verdi oda sancılar kasılmalar içindi kullandığımdan beri rahatım ilerlerme yok 36 haftaya kadar devam etmem gerektiğini söyledi