Minikmucizem_ evet çıkıyor canım ama ittirebildiğin kadar ileri itmeye çalış, bana hemşire öyle demişti. Bu Arada top halinde gelmediği sürece sıkıntı yok demişti. Parça şeklinde gelebilir dedi ve benim o şekilde çok oldu çamaşırda kalınca sertleştiriyor pedlerle kullan istersen. Bir de su şeklinde akıntıya sebep oluyor eğer olursa korkma diye söyledim. Başından beri kullanıyorum 8saatte 2 tane atıyorum. 9. Haftada kesicez inşallah 7. Haftadayım şu an ☺️🙏🏻