FatmaOrhanKeskin Dilan33 gözünüz aydın Dilan33 benimde son iki haftam var ve normal dedi doktorum ilk dogumum cok tedirginim napcam bilmiyorum 😔
Benanveareninamnesi Dilan33 geçmiş olsun canım ya.. Benimde ilk doğumum normal di ama çok zordu ikinci süpriz hamile yim 6 aylık nasıl doğurcam diye korkuyorum 😢
Sibelylmz Sunavarol doğum olunca emin ol o disikisi hissetmiyorsun ama doğum ve kesik çok fena. Bende normal doğum yaptım 20gun önce ve dikislerm daha yeni iyileşmeye başladı.
Dilan33 Sunavarol hic hissetmedim dikiside atarken igne yapildi sadece sanciyi hissettim Esraabrklu acilma olmasi icin cok ugrastim bol hurma yedim yuruyus yaptim su cok ictim ama bnde ise yaramadi CiaoBella 40+5 de 3500 gr dogdu oglum
Dilan33 Sibelylmz ic dıs kaç diks atildi size. Zorlanmaktan makatim yirtildi bnm ordada 3 dikisim var
Sibelylmz Dilan33 hadiya benimde doğumum çok zor oldu bebeğim iri olduğu için ama makatda yırtığım yok bendeki sıkıntı ben canımın acisina çatalın ayağına kaba etimi vurmusum orası şişti morardi. Toplam 8dikisim var iç dış. Bir haftanın çok zor geçti oturamadim dikis yeri sis gibiydi.
Dilan33 Sibelylmz ayy insallah bnde biran önce iyilesirim oturamiyorm suan. Bnm ic dis 12 dikis var makat haric
Sibelylmz Dilan33 oturuyorum gayet iyim ama bacakları açıp çömelme yapamiyrm dikkat et dedi doktorum. Kanamam hala devam ediyor. Hergun pansuman yapıp sonra bepanten suruyorum.
BegmkbraKansiz Deme ya korkuyorum 4. Doğum olucak ama benim ödüm kopuyor ilk çocuğumu 17 yaşında kucağıma aldım ikincşyidr keza 19 yaş ama 3. 9 yıl ara verdim öldüm doğurana kadar şimdi aynı olacak diye korkuyorum 🙁
Dilan33 BegmkbraKansiz bna ilk cok zor dediler sonradan olanlar daha raht oluyo dediler sizcede öyle mi
Sibelylmz Dilan33 hastanedeki sargı bezli petler var onlardan al evde kullanmak için çok iyi bide daha kolay iyileşiyor normal pet kullanma. Ben ilk iki gün depent kullandım hastanedede onu kullandım. Çok rahat oldu tavsiye ederim. Ben doğumdan sonra korse kullanmaya da başladım.
MerDa Geçmiş olaun canımm öncelikle🙏🏻 Şehir hastanesinden memnun kaldın mı doğumdan öncesi olsun sonrası olsun bide iğne dalan vuruyorlar mı uyuşturmak için
Dilan33 MerDa evet yine dogum yapsam yine sehir hastanesinde yaparim. Evet uyusturmak icin igne oldum dikisi hissetmemem icin Sunavarol kesmediler bni kendi yirtigim oldu dogumda
Sibelylmz Sunavarol iğne yapsa bile keserken açıyor benim en çok bagirdigim an orası oldu zaten. İkinma da gayet rahattim ama ondan sonrası facia bir hafta gözlerimin önünden o an gitmedi oranın psikolojisini yaşadım.