Sibelylmz Sunavarol iğne yapsa bile keserken açıyor benim en çok bagirdigim an orası oldu zaten. İkinma da gayet rahattim ama ondan sonrası facia bir hafta gözlerimin önünden o an gitmedi oranın psikolojisini yaşadım.
Dilan33 MerDa evet yine dogum yapsam yine sehir hastanesinde yaparim. Evet uyusturmak icin igne oldum dikisi hissetmemem icin Sunavarol kesmediler bni kendi yirtigim oldu dogumda