Selam kizlar. 2 gun çektigim dogum sancilarinin ödülunu bugun saat 11 30 da kucagima aldim. Normal dogum yaptim. Dün nisanimin geldigini baska bi postla paylasmistim. Aksama kadar hic oturmadan yurudum acilmam olmasi icin dogumum kolay olmasi icin. Saat 9 bucukta sancilarim artti hastaneye geldik. Hemen dogum denildi ve yatisim yapildi.Ama olmadi 5 dknin altina düsen sancilarim vardi ama açiklik sadece 2 cm. Sabaha kadar bagirtacak derece nefes kesen sancilarimi cektim hatta bi ara yalvardim sezeryan icin. Belden baslayip karnin alt kısmina dogru yayilan sancilar. Sabah oldu ve ben hala sanci cekiyorum. En son bakildi ve 8 cm dendi kisa oldugu icin suni sanci verildi ve dogum basladi. Sancı geldikce ıkindim bası görundu ilk sancida sonra tekrar geldi ikindim artik bebegin kafasini hissedebiliyordum. Afedersiniz kabiz olmussunuz da ıkiniyosunuz gibi derin nefes alip nefesi vermeden ikinmam soylendi. 3. Ve son sancida artik bebegim kucagimdaydi.o an yeniden dogmus gibi rahatlama ve bebegin tenine dokunurken yasanan huzur tarifsiz. Ağladi sesini duydum bnde onunla agladim o kadar yorucuydu ki tüm gece uyuyamadim simdi gozumden uyku akiyo ama ogluma bakmaktan uyumak istemiyorum. Rabbim sizleride bebeklerinize saglikla kavustursun.normal dogum zor tabiki ama sonrasinda bebeginle ilgilenebilmek guzel. Simdi alt dikislerm oldugu icin agrim var biraz ama sezeryan olmadigima hic pisman degilim.