NurGrlek Pnrmhmmd size katılıyorum ilk gebeligimde çok afedersiniz gelen giden parmakliyordu 😁 devlet hastanesinde yaptim birde doğumu asistan ebe doktor kim gelirse o kadar kotu oldumki doğumdan sonra muayene olmaya gitmedim 😂😂
Pnrmhmmd NurGrlek aynen bütün hastanenin elinden geçiyorsun maşallah 😂😂 iğrenç Bi durum bende dikişler im geç düştüğü için göstermeye gittim doktor aynısını yapacak diye kendimi çektim doktorda güldü korkma sadece dikiş bakıcamdokunmuycsm dedi bende doğumum biraz zor oldu o yüzden korktum dedim artık anladım dedi
Emine82 Pnrmhmmd olabilir ultrsonla bakılıyorsa onla baksın elle cekilçek sey değil insan doğumdan soğuyor
Emine82 Sabina03 bana da öyle dedi ama şimdi 2. Muayene olmayı gözüm yemiyor onu da haftaya yapar herhalde 40 haftalık oluyor zaman.. Sancım ağrım olmazsa yaptırmayı düşünmüyorum
Emine82 Hiratrkd inşallah ama haftaya yaptıracağımı sanmıyorum.. Doğum başlarsa o zaman yaparlar zaten 🙂🙂
Aygl Emine82 her doktorun bilgisi farkli demekki bilemedim mesela lekelenme oluyomuş cati muayesinden sonra olmadi bende
Emine82 Aygl şuan bende de olmadı doktor olabilir leken cok olursa suyun gelirse hastaneye gelirsin dedi bende hiç Bi belirti yok 40 haftada da doğmaz bu bebek 🙂
Emine82 Aygl Allah kaynanana akıl fikir versin o zaman.. Doktorla konuştur zaten doktor dar çatı da olabilecek komplikasyonları anlatır
Haticefenerdemir Pnrmhmmd ohhh 🤣 hayır ilkinde sadece doğumda çatı muaynesi yapıldı bunda kontrolde yaparlarmı die çok korktum rahatladım şimdi
Pnrmhmmd Haticefenerdemir yok canım normal doğum olmuş orası uygun demekki korkma bende o yüzden dua ediyorum allahım inşallah açıklığım 5 6 cm olur öyle sürpriz olur hem en doğururum çok muayene olmadan diye
Aygl NurGrlek açıkça söyledim bende cok sinirlendim çünkü bende tavsan gibi 2 senede bir dogursam benim catim da genisler ama darsa dardir yapcak bisey yok yani diyorum anlatamiyorum
mrsdoruk Emine82 kasılmadıgı zaman acımıyor diye düsünüyorum bende çarşamba günü olacağım bakalım beni neler bekliyor acaba 🙆🏼♀️
Nslhn38 Kizlar bacaklarinizi ne kadar iyi yerleştirir açar rahat olursanız o kadar az aciyo ve saniyelik oluyor zaten adet ağrısı gibi bisey kasmayın kendinizi güzelce yerleşin derin nefes alin verene kadar bitiyor zaten
Aygl Emine82 belimdem ameliyatliyim ayrica ben normal dogum riskli kayinvalidemle konusturdum doktoru nasil tersledi ben utandim
Aygl Emine82 belimdem ameliyatliyim ayrica ben normal dogum riskli kayinvalidemle konusturdum doktoru nasil tersledi ben utandim