Emine82 38. Haftadaym sanırım 37 den beridir üç defa muayene oldum hiç ama hiç zor değildi ilk şu çatala çıktığımda nasıl bi duyguyduysa ağlayacak gibi oldum. Aman allahım o gün geldi mi dedim hatta dedim ben nasıl doğum yapacam bu kadar korkuyorsam ama o kadar yumuşak davrandı ki ebe hiç bişey olmuyor hemen geçiyor