Pnrmhmmd Emine82 temiz varsa gidebilirsiniz canım evet her devlet hastanesine gidilmiyor Malesef ama şükür özelden dönmüş temiz işini güzel yapan çalışanların olduğu Bi devlet hastanesi buldum bende 2. Doğumumu burda yapıcam yok sa büyük doğumda yapmıştım berbat ötesiydi araştırmak lazım işte ilkler hep gözün karanlığına geliyor
Pnrmhmmd Emine82 aslında benim düşük tehlikem varken hiç alttan bakmadılar ultrasonla karından bakıyorlar dı açıklık vd var mı DİE şimdide bebeğin başından anlaşılabilir aslında belkide rahim büyüdüğü için gözükmüyor olabilir
Emine82 Pnrmhmmd olabilir ultrsonla bakılıyorsa onla baksın elle cekilçek sey değil insan doğumdan soğuyor
Pnrmhmmd Haticefenerdemir yok canım doğuma kadar yapmazlar ilki normal doğum olunca benim de ilki normal doğum suyun sancın ağrın olursa gel dedi hiç muayeneden bahsetmedi
Haticefenerdemir Pnrmhmmd ohhh 🤣 hayır ilkinde sadece doğumda çatı muaynesi yapıldı bunda kontrolde yaparlarmı die çok korktum rahatladım şimdi
Annebebek122 Aygl cnm bende 28 hagtaligim mide bulantim hafif oluyor bu aralar bu durumda erken dogumami sebebiyet veriyor 😏
Emine82 Annebebek122 acıklık var mı bebek kanala inmiş mi kemik yapın normal doğuma müsait mi ona bakıyorlar
Emine82 Aygl evet öyle diyorlar erken muayene olmuşsun kimisi doğumu tetikliyor diyorlar kimisi tetiklemiyor.. Benim doktorum tetiklemesi için yaptı ama ağrım falan yok şuan,,
Aygl Emine82 devlet sancilanana kadar veya suyun gelene kadar bakmiyo ozeller bakiyo sebep de şu Çatın dar sezeryana alcaz dicekler çünkü 😀
Emine82 Pnrmhmmd bende haftaya kadar sancım olmazsa vajinal muayene isterse yaptırmıcam.. Doğum başladığı zaman yapsın
Aygl Emine82 bana dar dedi de kaynanam sagolsun ben 5 tane doğurdum benim kadar olamican mi o kadar para vermeye ne gerek varmis en iysi normalmiş bi dunya sey saydi sonuc ne olursa olsun normal dogurcaksin dedi tartistik esimin de aklina girdi sinir oldum
NurGrlek Emine82 ben doğum için hastaneye yatirilmistim ilk doğumhane girdiğimde çatalda muayene oldum daha sonra odada muayene ediyorlar belli araliklarla gelip benim doğum uzun sürdü oyuzden bir süre sonra alıştım kendimi kasmayinca acimadi ☺️
NurGrlek Aygl 🙄 farklı bir yaklaşım özeldemi muayene oldunuz gerçekten çatiniz darsa doğum çok zor oluyor benim çok zordu devlet hastanesiydi doğumdan sonra kalıcı sorunlarim oldu sizi kendisiyle kıyaslaması yanlış umarım doğumunuz kolay olur ☺️🤲
Emine82 Aygl hala öyle insanlar var mı ya.. Çatı dar olunca dikişin cok oluyormuş bir de bebek iriyse,,
Emine82 Aygl hm ne bilim bana tetiklemesi İcin yapcam dedi zaten baya Bi ittirdi parmağını kendi de mi açtı naptı
Aygl Emine82 her doktorun bilgisi farkli demekki bilemedim mesela lekelenme oluyomuş cati muayesinden sonra olmadi bende
Aygl NurGrlek açıkça söyledim bende cok sinirlendim çünkü bende tavsan gibi 2 senede bir dogursam benim catim da genisler ama darsa dardir yapcak bisey yok yani diyorum anlatamiyorum
Sabina03 Emine82 benimde canım çok acıdı canım resmen parmağımı ısırdım hastaneden çıkarkende ağladım :( 2.muayenede çok acımicak dedi doktor
Emine82 Sabina03 bana da öyle dedi ama şimdi 2. Muayene olmayı gözüm yemiyor onu da haftaya yapar herhalde 40 haftalık oluyor zaman.. Sancım ağrım olmazsa yaptırmayı düşünmüyorum