Merhaba ben 22 yaşındayım 2 düşük yaşadım bu 3.cü 8. Haftaya girdim çok şükür inşallah daha iyi oluruz genc yaşta anne olmak çok güzel ben 20 yaşından beri istiyordum nasip bugüne imiş inş daha iyi olurm hep dua ediyorum kendime ve benim gibi olan herkse 😊😊