sevvalnyokus Merhabalar bende yeni keşfettim burayı ve çok hosuma gitti Allah herkese sağlıklı mutlu hamilelik vee sağsalim doğurmayı nasip etsin inşallaah ☺
HulyA60 humanisa ooh Maşallahh az kalmışş saglıklıca kucagınaa alırsın iniallahh prensesimizinn ismi nedir düşündün mü 🤗 darısı bize inşallahh ☺
HulyA60 Ebru_mutlu maşallahhh Anne adayınaa Rabbim kucagına almayı nasip etsin saglıklıcaa cinsiyetimizz nedirr ☺☺
humanisa HulyA60 saoul cnm allah razi olsun 😍bebeisim ismi hüma Nisa cnm senin bebeis cinsiyet ne 😍😍😊
Ebru_mutlu HulyA60 amin allah razı olsun evet 3 aylık ken gittim kız dedi ama ben tam emin olmak için pazartesi tekrardan gidecem ve çok heycanliyim 🤗🤗
HulyA60 humanisa aayy ne kadar güzel isimm adı gibi yaşasın İnşallahh ☺ Benimki daha çok yeniş test bile yapmadım daha adetim geçti ama pazar günü yapacagımm 😍
DefneDuru HulyA60 ben ben ben ✋ zubeydeye ayda birde özel keçiören hastanesine gidiyorum canim . Sen nereye gitmeyi düşünüyorsun