Busrahanim humanisa ay teşekkür ederim inşallah 🤗 allahım tüm hamisleri bir avazda kurtarsın inşallah 😗
Aysenurtsr Ben 30 yasindayim ilk gebeligim, gec mi kalmis oluyorum 🙂) Allah herseyi en dogru zamanda nasip eder herkese.
HulyA60 Aysenurtsr olsunn ablacım her yaşın ayrı bi güzelligi vardır ve her yaşta ne olursa olursun Rabbim anneligi taddırıyorya en önemlisi bu bence ☺
HulyA60 sevvalnyokus huhuuu ☺ ya bugün yapamadım malesef misafirlerim geldi akşam dışarı çıkınca pazartesiye kaldı o yüzden bilgide verecektim ama size anca girebildim siteye ☺
Tgb Ben evlendikten 2 ay sonra hamile kaldım yaşasaydı şuan 5.5 yaşında oglum olcaktı ve ben 19 yaşımda anne olcaktım Ama 2. Gebeligimde oglumu kucagıma aldıgımda 21 yaşındaydım anne oldum tekrar Ve şuan 25 yaşında allah izin verirse 2. Oglumu alacagım (ama şimdi 24 yaşındayım 🤣önümüzdeki ay 25 olacagın hamileligimin son ayı ) Hayatımda yaptıgım en güzel şey belkide genç anne olmak 😍
Azra HulyA60 Sag salam kucagina alirsin insallah , bende 2 bucuk ay once dusuk yaptim , yorumlarda gordumki sende ilk bebegin dusmus , nekadar vakit sonra yine hamile kaldin ?
DefneDuru HulyA60 ben ben ben ✋ zubeydeye ayda birde özel keçiören hastanesine gidiyorum canim . Sen nereye gitmeyi düşünüyorsun
HulyA60 DefneDuru oooo ☺ Kuzum ben gülhaneye gitmiştim ilk gebeliğimde düşüş yaşamadan önce ama malesef oturdugumuz yere uzak oldugu için daha yakın bi yer tercih etmeyi düşündüm 29 mayıs hastanesine gidicem orda bi doktor var çok iyi diyolar 😁
HulyA60 sevvalnyokus yaptım ama negatif çıktı yarın sabah bi kere daha denicem yine çıkmazsa kan testine gitcem kuzum 😕