Symazynp iremasanceylan aydı haftadayız şuan salonda klima açık oturuyorm dışarı çıkmak ölüm zaten biyere gitmek istemiyorum sıcaklarda
iremasanceylan Symazynp Salondan mutfaga veya lavaboya giderken bile buharlasiyorum kosarak klimanin karsisina geciyorum hemen😆😆
GuelGltkn Ahsenazra bende cok terliyorum resmen hararet yapmisim izmirdeki nemden dolayi klims vantilatör idare ediyorum bi sekilde
bnyildiz Ahsenazra 36+5im evde yarı çıplak dolaşıyorum günde 4lştreye yakın su içiyorum duş alırken bile terliyorum😂 saçlarıma her duştan sonra fön çeken takıntılı ben sürekli tepeden topluyorum😂
Ilkheyecanim Ahsenazra 34+3 üm ellerim ayaklarım alev gibi resmen bıraksalar küvette yaşıyacam o dereceyim artık ki Ankaradayım bide bu aralar hava serin olmasına rağmen o serinlik bana hiç vurmuyo 😂
tortil21 Ilkheyecanim buna sukur canim ankaradayim bende..Valla serin yine..ac butun camlari ben oyle yapiyorum 😀
Mom85 Ahsenazra 36. Haftadayım ve yanıyorum resmen 😂 klima karşısından başka bir yere gittiğim yok 🙌🏻
Aysegul45 Ahsenazra aynen canım bende 33 cu haftamdayim hava serin olsa bile terliyorum özellikle gece tişörtüm falan ıslanıyo artık