meryemm_demir Haftadayım bıktım doğurmak istiyorum , resmen bacaklarımı kollarımı nereye koysam terliyorum nefret ettim artık 🥴
Zeydo 12 de olmama rağmen gerçekten dayanamıyorum elimden gelse sudan hiç çıkmayacağım. Sizi düşündükçe içim kötü oluyor Allah yardımcınız olsun 😰🤲
iremasanceylan Ben de 33.haftadayim.Salonda butun gun klima acik salondan cikamiyorum.Disari ciksam asiri bunaliyorum ve ellerim ayaklarim hemen sisiyor.Hamileligin son aylarinin yaza denk gelmesi cok zormus😏
Symazynp iremasanceylan aydı haftadayız şuan salonda klima açık oturuyorm dışarı çıkmak ölüm zaten biyere gitmek istemiyorum sıcaklarda
Ahsenazra Evet cok zor bende bi hastalıkmı olustu bende diıye düşünüyoduö Allah yardımcımız olsun dogum nasıl yapcanız bellimi 32 haftanın üstündekiler
polyanne Esesen kız duş alıp yatıyorum örtünme gibi bişey zaten yok cam da açık bi uyanıyorum su gibi terlemişim
polyanne Ahsenazra 31+1deyim yanıyorum ben hiç böyle terlediğimi bilmem iş yerinde oturduğum yerde bile ter sırtımdan akıyo her yanım hep yapış yapış terden doğuma kadar ne yapıcaz bilmiyorum 🙄
iremasanceylan polyanne Ayy evet butun camlari acip yatiyorum yine fayda etmiyor.Normalde sicaga hic gelemem sevmem simdi bide 10kilo agirlasinca gogusler falan da buyuyunce cok terliyorum menopoza girmis gibiyim😄
Synonyms Haftadayim ve Adana da yaşıyorum. Ayaklarimin üstü bile terliyor. Klimasiz nefes alamiom kii sıcakla normalde.aram iyidir. Az kaldi sabır diyip bekliyorum
Slcndereli Ahsenazra valla bende bir yandan kılıma çalışıyor bir yandan pervane öyle duruyorum evin içinde yanıyorum terin suyun içine giriyorum