Canim ben 24 haftalikken Fransa dan Türkiye ye gittim 28 haftalıkken geri döndüm uçakla doktorum sorun olmayacağını söyledi yine de muayene etti gitmeden rapor yazdı ucakla yolculuk yapabilir diye ve ucak şirketleri yapıyor sorunu genelde Fransa dan giderken sorun olmadı ama turkiye de sorun yaptilar havaalaninda raporumu gösterdim sorumluluğun onlara değil bana ait olduğuna dair form doldurdum ama şükür sorun olmadan geldim ucak sirketini bilgilendir en basta doktorundan da rapor iste