Yasemineliz AmatorAnne insallah bu guzel cevabiniz icin teşekkürler içim rahatladı valla Allah buyuk 🙏😍
AmatorAnne Yasemineliz ek olarak soyelyebilecegim tek şey, arkadaşlar gibi, kraker almak bulantı için önlem olabilir. Koridor tarafı da tuvalet ihtiyacı için hareketinizi kolaylaştıracaktır.
yigitmom_ Yasemineliz sadece miden bulanir diye birde yanina kraker aldin mi yolculuk super geciyor 😂
DemetDigesu Yasemineliz bende ıtalyada yasıyorum ıkı kez gelıp gıttım hemde 3 aktarmalı bırınde 10 bırınde 17 haftalıktım dusuk tehlıken yoksa 28 kadar doktor raporsuz ucabılıyorsunuz sonrasında havayolu rapor ıstıyor
Aysn-bektas AmatorAnne uçak yolculuğu için en son 35 hafta diye biliyorum o tarihten sonra doktor onayı dahil bile olsa almıyorlar öyle hatırlıyorum yanlış mı biliyorum acaba 😊 bende 31+3 te uçak yolculuğu yapıcam kısmetse 😊
DemetDigesu Aysn-bektas dogru rapor alsansa vermıyorlar 35 haftada bıle sıkıntı cıkartıyorlarmıs ıkız 30 haftalıga kadar raporluda olsa almıyorlae
DemetDigesu Yasemineliz benımde ılk hemde 5 yıl sonra ben doktoruma sormustum sızde oyle yapın daha emın olursunuz
DemetDigesu Yasemineliz aynen sızde ıns🤣🤣🤣🤣🤣 yorumunuzu yenı okudum doktorunuz sorun yok demıs zaten o zaman yoktur amerıkadan 18 saat ucmuyorsunuz sonucta en fazla 2,5 saattır hayırlı yollar 🤣
Kubraismail61 Yasemineliz henüz 2 aylıkken düşük tehlikem varken yaptım doktorumdan izin alıp ama Bi saat 20 dakikalıktı. Uçak türlbülansa girdi çoğu kez çok korktum ama Allahın yardımıyla hiç bişi olmadı şuan 3 aylığız 😇🙏
Elif_sahra60 Yasemineliz merhaba korkmanıza gerek yok doktorunuz onay verdiyse ve sıkıntılı geçmiyorsa hamileliğiniz sorun olmaz. Her hamilelik aynı değil bünyeden bünyeye fark ediyor herşey🌷