Ozgeliz Yasemineliz aramız uzak değilmiş canım 1 saat yakın sayılır 😊 kızın mı oluyor ismini Eliz mi koyacaksınız 😊
Ozgeliz Yasemineliz maşallah allah bağışlasın benimde 1 yaşında ki oğlumun ismi YiğitBerat kızıma da Eliz yada Eylül diyoruz ama tek isim istiyoruz
AmatorAnne Yasemineliz 10 kez falan yapmisimdir. Her ay yaptım diyebilirim. En son da 35. Hafta yaptım. Hiç sorun yaşamadım. İçiniz rahat olsun.