Yasemineliz Fransa’da yasıyorum Türkiye’ye uçakla gelmek istiyorum 3 aylık hamileyken hamileliğin de uçakla ulaşım yapanlar varmi ?
Lindam Yasemineliz ben de üç aylık hamileyim bizde uçakla Tatile gitmeyi planlıyorduk doktorumuza danıştık problem olmaz demişti. Eğer düşük tehliken sırt ve karın ağrıların yoksa ve kahve rengi de olsa lekelenmelerin yoksa uçakla da arabayla da trenle de seyehat edebilirsin dedi. Ama sen yine de doktoruna danış en iyi yönlendirmeyi yapacaktır.
Tugbacan Yasemineliz İki aylik hamileyim daha 1 hafta once ucak yolculugu yaptim bir sorun yasamadim ama doktoruna danisman en iyisi
SenAr Yasemineliz 15 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri 3er hafta arayla hep uçak yolcuğu yaptım. Benim kadar sık binen yoktur herhalde. Hem de riskli gebelik grubundayım. Uzun uçuşlarda binmeden hosteslere hep haber verdim. Benim ara ara yürüyüş yapmam gerekiyor aynı pozisyonda uzun süre kalamıyorum dedim. Hep ilgili davrandılar sağolsunlar. Sizde kendinizi sıkmayın. Sakin olun.
Seherrrrr Yasemineliz merhaba canim bende fransada yasiyorum ve 5. Ayimi bitirecem InsaALLAH bence bir sakinca yoktur ucakla gideceksin sonucta. Biz arabayla temmuzda gidelim diye dusunuyorduk ama ben yapamam onca yolu yani bu sene tatil yatti maalesef .
Yasemineliz Lindam doktor hic bir sakıncası yoktur dedi ama gine de insanın kafası karışıyor tesekkur ederim cevabınız icin biraz insanlar korkutuyor o yüzden sordum 😊
handhnde Yasemineliz Dr sakınca yok dediyse aklın hiç karışmasın ☺️ 30haftalık oldum hala uçakla seyahat ediyorum.Çok şükür hiç sıkıntım yok 🙏🏻
Elif_sahra60 Yasemineliz merhaba korkmanıza gerek yok doktorunuz onay verdiyse ve sıkıntılı geçmiyorsa hamileliğiniz sorun olmaz. Her hamilelik aynı değil bünyeden bünyeye fark ediyor herşey🌷
Yasemineliz Seherrrrr 5 aylıkken zor olur tabiki araba ile daha zor kasiklarin daha cok agrir insallah iyi geçer Doğumun 😊
Foto03 Yasemineliz bende 15 haftalıkken uçuş yapicam almanya türkiye dönerken 21 haftalık falan olucam korka korka gidicem ama 🙄 daha önce 6 haftalıkken uçuş yaptım 7 haftalikta kalbi durmuştu o yüzden korkuyorum 😓
espalp Yasemineliz ben 5 haftalıkken uçak yolculuğu yaptım. Sadece midem çok bulandı başka bi şey olmadı 👍🏻
Asyaaaa10 Yasemineliz ben 6 haftalıkken ve 3 aylıkken ucak yolculugu yaptım, 3.5ken de sahsi aracla yaptım doktorum sorun olmaz gidebilirsin eger lekelenme, kanama yada düşük riskin olsaydı izin veremezdim dedi
yigitmom_ Yasemineliz daha 5 gün önce 15 haftalik hamileyken yolculuk yaptım ama yarim saatte bir lavaboya kalkip turlar attim canim hiçbir sey olmuyor doktorunda bir sıkıntı gormediyse
AmatorAnne Yasemineliz 2 3 4 5 ve 6, her ay uçak yolculuğu yaptım. Şimdi de 36. hafta için planliyorum. Doktorunuzun belirttiği ekstra bir durumunuz yoksa, normal bir hamilelik geciriyorsaniz içiniz çok rahat olsun. Hicbir şey olmaz insallah :)
Yasemineliz AmatorAnne insallah bu guzel cevabiniz icin teşekkürler içim rahatladı valla Allah buyuk 🙏😍
Aysn-bektas AmatorAnne uçak yolculuğu için en son 35 hafta diye biliyorum o tarihten sonra doktor onayı dahil bile olsa almıyorlar öyle hatırlıyorum yanlış mı biliyorum acaba 😊 bende 31+3 te uçak yolculuğu yapıcam kısmetse 😊