Berenannesiceren Sabina03 bende hiç tık yok keşke.biraz belirti olsa hafif ağrım.olsa keyfim geliyor:) sonra tiksiz:)
Sabina03 Berenannesiceren ben dün tam 1 saat yürüyüş yaptım artık belim kopuyodu ağrıdan belkide onun etkisidir nişanımın gelmesi
Woerigjjjffjdkfkx Sabina03 bnm nisanim geldi o gecesi suyum geldi sancı yoktu tbi yinede şu gelince gttim bakalım senin nasıl olck hayolrsiyla sagliklı bi şekilde kucağına alırsın inş az süren kldi bebeğine kavusmaya
Sabina03 Woerigjjjffjdkfkx az süren kaldı diyince daha çok sevinip heyecanlanıyorum ne güzel bi duygu😍 bir an önde kavuşalım bebişlerimize🙏 Senin doğum ne zmn oldu cnm normal doğummu oldu?
Sabina03 Busrakrkmz28 inşallah cnm sizinde hayırlı haberlerinizi bekliyorum yazın mutlaka ben doğum yapiyim kendimi hazır hiss ettiğim an yazıcam
Sabina03 Aleyimm44 cnm ben bol bol yürüyüş yapıyorum bu aralar ondan olabilir dün 1 saat yürüyüş yaptım mesela belim kopuyodu ağrıdan
Sabina03 cilekbal97 canım çatala çıkıyosun sonra doktor parmağıyla açıklığını kontrol ediyor 1 dk fln sürüyor
Woerigjjjffjdkfkx Sabina03 cnm Bn ilk dogumda yasadigimi anlttim şuan ikinciye hamileyim ilki norml oldu ikincısi şuan ters bklim 36.3 sezeryan görünüyor buseferki
Erenbatununannesi Sabina03 doğum un başlaması için bişey yaptınız mı benim cuma gününe kadar olmazsa suni sancı verecekler. Hiç Bi açılma sancı VS yok 😔
Sabina03 Erenbatununannesi bol bol yürüyüş yap cnm hurma ye su iç squat yap çömeldim sürekli bunları yap bence
Erenbatununannesi Sabina03 hurma ve su tüketiyorum bugün de merdiven çıkmaya başladım inşallah faydası olur 🌼
Brnaebu Sabina03 bi arkadasim supurgenin ucunu cikarip tüm evi çömelerek o şekilde süpürmüs ve acilmasi kolay olmus deneyin isterseniz