Ezgisu Sabina03 hadi hayırlısıyla gelsin kuzucuğun 🥰 bende 38 oldum hala tık Yok .sabah böyle yapış yapış beyaz akıntı gibi birşey oldu sanırsam o nişan değil . Sizin nasıldı tam olarak
uhuddd Sabina03 suquat falan yap plates topunda zıpla bide en güzeli belinize karnınıza sıcak su tutun bu çok etkili bir yöntemmiş ay bide çörekotu yağınız varsa için Allahıb izniyle doğumu baslatıyor hemde herseye şifadır🤗 bir avazda kurtulun inşaallah
Sabina03 uhuddd yavaş yavaş sancı geliyor hadi bakalım🙏 squat yapıyorum şuan evde yarın doğum yapayım artık💙 oğluşuma kavuşmak istiyorum
Sabina03 Ezgisu bende kanlı sümüksüydü cnm ama baya fazlaydı küçük bişey değildi google yazdım bazı resimlere baktım aynı onun gibiydi
Busraay Hadi gözün aydın canım bende 39 haftalığim 5 gün önce gelmişti benimde nişanim arada baskı yapıyor ama daha tık yok😊
Sabina03 Busraay Neler yapıyosun evde cnm? Ben squat yapıyorum temizlik fln bol su içiyorum hurma yiyorum başka neler yapılabilir acaba?
Brnaebu Sabina03 bi arkadasim supurgenin ucunu cikarip tüm evi çömelerek o şekilde süpürmüs ve acilmasi kolay olmus deneyin isterseniz
Nursemomm Sabina03 git bence canm bnm mnişanımın arkasında akşamına suyum geldi nst de sancılar yüze vuruyodu ama ben hiç hissetmiyodum hatta normal kontrole dye gitmiştim
Sabina03 Nursemomm şimdi gitsem yine çatı muayenesi yapıcak diye korkuyorum :( oyuzden biraz sancım başlasın diyorum hafif hafif sancım var ama bu hiçbişey bence
Mlsgzll Sabina03 hadi bakalım canım takipteyim daha yeni çatı muayenesi olmustun 😀❤️ Yaz lütfen gelişmeleri
Sabina03 Mlsgzll aynen dün çatı muayenesi oldum bugün nişanım geldi baya kurcaladı sonunda geldi nişanım😅
Sabina03 Berenannesiceren evt cnm geceler ara ara ağrılarım oluyodu kalkıp yürüyüş yapıyodum mutfağa gidiyodum biraz orta oturuyodum rahat değildim yani
Sabina03 cilekbal97 canım çatala çıkıyosun sonra doktor parmağıyla açıklığını kontrol ediyor 1 dk fln sürüyor
Berenannesiceren Sabina03 bende hiç tık yok keşke.biraz belirti olsa hafif ağrım.olsa keyfim geliyor:) sonra tiksiz:)