3333 30+0 çok sıcak veya bana sıcak geliyor havalar, yavaş yavaş gysilerimizi hazırlıyorum ben sizler ne durumdasınız çantalar hazır mı?
CicekGirayBysl ayse1628 31+2 yim süpriz yapmazsa Oğlum 15 Ağustos’ta kucağıma alacağım 😇 Prenslerimveben
Prenslerimveben CicekGirayBysl Benimde sezeryan olduğu için 5 ağustos doğumum Allah nasip kısmet ederse
Irem_ Efsuni ben kırışmasın bide çantanın içinde belki kokar diye hazırlamadım 37. Haftada hazırlamayı düşünüyorum
Efsuni Irem_ Valla ben bakayım bu hafta doktora gidecem 34 olacağız o zaman doktor ne diyecek nasıl görünüyor normal gibi mi sezeryan gibi mi ona gore karar veririm herhalde
Deryayilmazkahraman ayse1628 bende 33+2 oldum an itibariyle tahmini doğum tarihimiz 2 Ağustos gözüküyor :)
HaticeCosgun 32+2 olduk bizde kizimla 🥰🤗 hayirlisiyla sag saglim kavusuruz insallah bebislerimize 🤗 herkese kolay doğumlar diliyorum 😌 Dün ultrasonumuz vardı 1.775 gr ağırlığı yazıyordu raporda acaba normal midir yoksa küçük mü ? 🤔bilgisi olan ?
Ayserhnckn Haftayı doldurduk bizde erken gelmezse 4 ağustos olarak gözüküyor doğum bakalım 🤷🏻♀️ Ama gerçekten son ayların bu sıcaklara denk gelmesi çok fena oluyormuş birde daha lohusalık dönemi de sıcaklarda geçecek Allah bize ve etrafımızdakilere sabır versin 😁
Dereyhus Tarana aynıyız bende 29+5 sıcaklardan depresyona girdim valla hareket edemiyorum sendede varmı 🥺