Metonya ayse1628 31+3 sıcaktan bunaldım, çalışmaya tahammülüm kalmadı artık 😔 hamileliğim güzel geçiyor ama işe gitmek istemiyorummm 😭
ayse1628 kizlar benim hamileligim zor geciyo bu aralar cunku geceleri uyuyamiyorum cok agirlastim benimde insllah 20 agustos diyo doktorum ama ben daha erken olacigini dusunuyorum kizimin🤗
MerveSinan handhnde iyi valla buara vajina da batma vardı.Doktor cati kemigi agrisi dedi.Bebisin basi 2 hafta onden gidiyor.Biraz buyuk o yuzden baskisi da fazla oluyormus.Onun disinda pek bi sikintim yok Allaha sukur.Sizin nasil gidiyor ?
MerveSinan Ysmnkrcy yok üzerindeki kemik acıyor.Ayakta ic camasir dahi giyemiyorsun.Merdiven cikarken ayagını cok kaldiramadigin icin agır agır cikabiliyorsun.
MerveSinan handhnde Allah yardımcın olsun zor.Sistikce de daha da zorluyor.Geceleri uyumak dert olmaya basladı.Iyice uyku bastirmadan yataga girmiyorum
K-b-b-t Merhaba! Bende nasıpse agustos annesı olucam sakarya dan varmı aranızda hanımlar bırde hastane cantasına neler koydunuz fıkır verırmısınız
AzraCaglar ayse1628 Bende 30+3üm. Adet tarihime göre 1 eylül diyor doktor ama ultrasona göre en geç ağustosun 24ü görünüyor. İkinci çocuğum olacak ama çok heyecanlıyız yinede😅🙈
Akdgnsyma 29+5 günlüğüz bizde Ağustos’un sonu Eylül’ün başı tabi daha var bakalım zaman ne gösterecek 🤗 hazırlıklar ne durumda anneler