Meltemm1 30 haftalık olduk Ağustos 24 olarak gözüküyor fakat sezeryan tercih ettiğim için 10-17 gibi olacak nasipse :)
Hs20 31+5 iz ama doktorumuz 5 agustos gibi gelecek dedi bakalim artik oglusum ne zaman keyfi catip gelecek hayirlisyla Allahim hepimizin kucagina almayi nasip etsjn insallah