Efsuni Zmrtbdk daha yatağı gelmedi bir yandan hemencecik halletmek istiyorum bir yandan yapasım gelmiyor çünkü her şey hazır olursa bekle bekle günler geçmezki diyorum hiçbir şeyi hazırlamadigimda uff doguma hiçbir şey kalmadı daha hicbir şey hazır değil deyip kendimi kandırıyorum 🤭
Zmrtbdk Efsuni aynı ikilemler bende de var 😅 ‘yine de ne zaman geleceği belli olmaz,hazır edeyim’ diyerek gaz veriyorum kendime 😁😁
Ebruliiii Zmrtbdk bakalım sınırda temmuz bebeğimi olcaklar agustosmu belli olacak 😁 senin durum nasıl ben sıcaktan dışarı çıkamıyorum evdede sıkıntıdan çatladım çatlıycam
Zmrtbdk Ebruliiii baya baya zorlanıyorum artık.Yatarken,kalkarken,dışarda gezerken...Ellerim ayaklarım alev alev zaten iki aydır.Daha da ileriki haftalar var.Şimdiden böyleyse o zamanları hiç kestiremiyorum.😕
Esrasrgn ayse1628 31 haftalıkta ben💙 17 ağustos gibi görünüyor hayırlısı bakalım 🥰 heyecanla bekliyoruz 😍
ayse1628 inslalah kizlar saglikli bi sekilde hepimiz bebislerimizi aliriz kucagimiza rabbim kolaylik verir inslalah😊😊🤗vakit hic gecmiyor sabırsızlıkla bekliyorum
Dereyhus Tarana aynıyız bende 29+5 sıcaklardan depresyona girdim valla hareket edemiyorum sendede varmı 🥺
TugbaClk ayse1628 32+6 yız detaylı ultrasonda 8 ağustos demişlerdi ama sanki daha erken doğcak gibi 🙄 Ah şu zamanlar bi geçse gözümü kapatsam açsam kucağımda olsa nefes darlığından dışarı çıkmaya korkar oldum 😞