turkuaz1290 az önce hastaneden çıktım, evet benim de sorum ve şikayetim az olduğu için muayenem kısa sürdü Fırat hocayla. Bir de aşkın hocanın odasına doğru bir bakayım dedim. Aman Allah’ım o ne kalabalık... eşiyle yan yana odası hiç abartmıyorum 40 kişi vardı. Tabi aradan bile giremedim. Bir sonraki muayenemde 3 hafta sonra ikili taramam olacak , o zaman sanırım aşkın beye alırım randevu. 😊