turkuaz1290 işte benim çok yeni henüz, o nedenle ben de soğuk hissedersem değiştirebilirim. Çünkü dediğim gibi ümit beye hem yoğun hem soğuk diye gitmemiştim. Aşkın Bey var koruda , o da fazla neşeli ve eğlenceliye benziyor, şimdi aklım karışmadı değil 😀