turkuaz1290 merhaba , ben de geçen Cuma aşkın hocaya gittim. İkili tarama için 13 Temmuz da gideceğim ama öncesinde hem tanışma hem de ilk muayene anlamında görmek istedi. Eşim de ben de bayıldık. Aşırı ilgili ve evet detayları da paylaşıp aktarıyor. Çiğdem hoca da zaten odaya geldi gitti onla da tanıştık. Güzel alımlı bakımlı hoş bir kadın. Ailece aşırı sıcakkanlılar. Ben de aşkın hoca ile devam edeceğim. Artık değiştirmem gibi :) ben de 13 Temmuz da ikili taramaya gittiğimde 12+4 falan olurum , o nedenle cinsiyet biz de öğreniriz. Hayırlı olsun oğluşun ;)