Sabina03 benim 37. Haftadan beri 3 kere çatı muayenesi yapıldı her kontrolde alttan muayene yapıyor doktorum bebeğimin kafası biraz iri Doğumu başlatacak Pazartesi 39+2 oluyor ilk ikisinde hiç acımamıştı hissetmemiştim ama bu defa dürttü biraz bebeği belki sancım başlar diye ama bu defa hissettim baya baya hemde acıdı ama öyle dayanılmayacak gibi bir acı değildi demek ki kişiden kişiye değişiyor