Sabina03 ilk gebeliğimde hiç acımamıştı taki doğum yaptığım güne kadar normal doğumdan sonra dikişimde hata olduğu için o kadar tuşeledilerki en son ağlaya ağlaya odama dönüp beni çıkartın başka hastaneye diye eşime yalvarıyordum 2. Gebeliğim doğumdan değil sonrasından korkar oldum