Acaba doktorun eliyle mi alakalı diyeceğim de, hastanede yattım farklı farklı 3-4 doktor muayene etti canım yanmadı çok şükür. Biraz kasmayla ve yapıyla alakası olduğunu düşünüyorum. Ama kasarsanız orayı resmen tıkarsınız ve doktor zorladıkca canınız yanar normal olarak