Ylzmkl gizemmhmt kafam karıştı bu beşikte ya 😂 görüntüsüne bakıyosun şimdi ilk çocuk beşiği annem alacak bak uyduruk bşy almş denmesini de istemiyorum ama kullanışını düşünüyorum bn herkese de öyle diyorum kullanışlı bşy alacam gidip süse para vermeyecem diye ☺️
gizemmhmt Ylzmkl yaa öyle düşünme. Uyduruk durmuyor ki aslaaa. Sen millete bakma, çocuğunun rahatını düşün, kullanışını düşünnn
Kucuktosuncugum Ylzmkl tam olarak bizde aynen bu durumdayız 😂😂😂ben süslü almıcam kullanışlı olsun diyodum park beşik düşünüyodum annem ilk torun diye hevesli uyduruk olmasın süslü olsun diyo öyle bakıyorum bende sürekli 😂😂😂
Ylzmkl gizemmhmt demi en mantıklısı rahatlık ve kullanış kimse aferin demicek sonra bşka almaya kalksam yine kendi kesemden
25agustos Kucuktosuncugum bunun aynısını aldık ama markası heyner canım. Kullanmadık daha ama kurduk duruyor çok güzel. Bir sorun yok.
Asliyildirim UmudumOldun heynere ben de baktım internetten ama cesaret edemedim. Siz internetten mi aldınız? Hangi siteden? Memnun musunuz
Rhk0158 Kucuktosuncugum ben MELTEM MOBİLYADAN MONDO BEŞİK ALDIM.. anne yanı oluyor.. tekerli,, sallanıyor..istediğim yere çekebiliorum.. çok beğenerek aldım çok kaliteli bi beşik... 3-4 yaşına kadarda rahat yatar sonrada oda yaparım zaten..
Kucuktosuncugum tubasd ben şimdilik bi 4 kapılı küçük koçtaştan bi dolap aldım (400 tl )daha sonra oda yaptığım zaman onu ıvır zıvır için kullanırım diye o yüzden sadece beşik alıcam ayrı odası olana kadar
Hacere Biraz önce instagram da bi sayfada bende gördüm bu beşiği ve çok hoşuma gitti ama nasıl gelir diye tereddütteyim ama yorumları okuyunca bi daha düşünme ihtiyacı hissettim ☺️
Ylzmkl Kucuktosuncugum benimde annem kızım kullanışına bak kötü değil onlarda güzel diyor bn birazcıkmobilyalar daha cicili bicili duruyor ya kndi kndi aklımı karıştırıyorum ☺️
Srnkrbrn Kucuktosuncugum yok canım gayet saglam cilekte besik bakmıstım ben cilektekinin asansörü yok diye bırakmıstım aynısının asansörlüsi diyebilirm sana kaliteli sadece yatagını begenmsdim ben yatak alırım alırsam o kadar baskada herssyi iyiydi
Kucuktosuncugum UmudumOldun uzun süre kullanılır mı peki arkadaşlarınızın cocukları ne kadarlık acaba