Srnkrbrn Kucuktosuncugum yok canım gayet saglam cilekte besik bakmıstım ben cilektekinin asansörü yok diye bırakmıstım aynısının asansörlüsi diyebilirm sana kaliteli sadece yatagını begenmsdim ben yatak alırım alırsam o kadar baskada herssyi iyiydi
Ylzmkl Kucuktosuncugum benimde annem kızım kullanışına bak kötü değil onlarda güzel diyor bn birazcıkmobilyalar daha cicili bicili duruyor ya kndi kndi aklımı karıştırıyorum ☺️
Ylzmkl gizemmhmt demi en mantıklısı rahatlık ve kullanış kimse aferin demicek sonra bşka almaya kalksam yine kendi kesemden
Ayse2161 Ibooya bende salonda durması için bunu almayı düşünüyorum.çünkü çok fonksiyonlu bir ana kucağı bence✨✨