Ylzmkl kesinlikle park beşik daha kullanışlı. Görüntüsü harika olanlar var, hepsi çirkin değil ki. Efsane rahat birşey aldığınıza pişman olmazsınız asla. Hem büyüyünce oyun parkı oluyor. Gerekirse oda yaparsınız, parkın içinde de oynar bebişiniz. Ben çok memnunum iyiki almışım. Şimdilik yenidoğan katında yatıyor, alt değiştirme ünitesi falan da var, rahat valla miiss 😘 Gracco marka benimki.