Ancelina Alarasel ilkokul, ortaokul hayatında dalga geçilmeyecek isimler düşünmek lazım. Çok şahit oluyorum 😔
Sebogelin Alarasel isim konusu çok farklı bişi ya kime güzel gelen kimine çok kötü geliyor. Ama fikrimi soracak olursan dilşah çok zorlama bi isim gibi ya kulağa hoş gelmiyo
Adisimmm Alarasel ya kötü neden dersen sinifta iki öğrencim var kız kayra ve erkek kayra çok zor ya üzülüyorlar
Alarasel Adisimmm doğru yanii sıkıntılı çok deniz bile sorun oluyo bzn ki yıllardr kullnışıyo kız erkkde
Alarasel feyzaa34 duruyu çok begenyrm ama çevremde iki tane var güneşde öyle. Nil mila koymak istyrz ama baklm
Slinn Alarasel nil güzel de milayla beraber olmuyo ya o ya o bence. İkisinde de L harfi karışık geliyo