Adisimmm dilşah i begenmedim ya eylul guzel benim kız eylül de dogacak insallah ama eylül düşünmedik düşünebilirmisiz düşündüm de
Alarasel Adisimmm eylül güzlde ilk onu düşündk bizde ama sonra çok yaygın gerçktn bunu farkep vazgctk yinede kibar bir isim
Karansalhareketlerbunlar Alarasel ben çok beğeniyorum. Unisex bi isim zaten. Kızlarda çok hoş duruyor.