37+4 daha bugün hazırladım sanırım ben biraz ağırkanlıyım😁 ay 2 adet pijama koydum
iç çamaşır
çorap
terlik
depend+normal ped(gece)
hırka
emzirme südyeni
Bebek için ise;
hastane çıkışı10lu
3 adet battaniye inceli kalınlı
15 bez
uni baby ıslak pamuk
emzik
eldiven
iç atlet(2adet)
eldiven
şapka
hurma zemzem
altlı üstlü takım
tulum
hatırladıklarım bunlar annemle kafamıza göre koyduk eksik gören varsa uyarabilir mi teşekkürler😊