Esilaninannesi0904 36 haftanın içerisindeyim daha bugün tamamladım ben, bebek için 2tane 10lu takım, 1 tane 5li takım, 2-3 tane zıbın, 2-3 çift çorap, 15tanebez, ıslak mendil, pişik kremi, 5tane ağız mendili, ne olur ne olmaz diye bineron koydum. kendim için; pijama takımı, gecelik, sabahlık, lohusa pedi, lohusa külodu, göğüsucu kremi, kişisel bakım malzemeleri koydum. umarım eksik bir şeyim yoktur umarım fazlada yoktur😅