ozgultrkk siz birşey olmaz dediğinizde daha sonra belki tekrar yiyecek. Bir sürü insan birşey olmaz demiş. İçindekilerden bihaber herkes. Sadece baharat var sanıyorsunuz. Hep yedim diyenler bile var hayretler içindeyim. Bebeğimin sağlığı için en sağlıklı şeyleri yemeye çalışıyorum ben, yok ceviz yok fındık fıstık derken kalkıp çiğ köfte yersem ne olacak neler yiyoruz derseniz yediğiniz fındık fıstığın da bir faydası olmayacak.
Çiğ köftenin içindekileri de şuraya ekliyorum umarım herkes okur!
İçindekiler : İnce köftelik bulgur(gluten) , içme suyu, ketçap %10 (Su, Domates salçası, Şeker Modifiye mısır nişastası, Sirke, Tuz, Aroma verici), bitkisel sıvı yağ (mısır), domates salçası, kırmızı biber(isot), biber salçası, ceviz, kuru soğan, baharat karışımı, fındık, badem, nar ekşisi , tuz, , sarımsak, maltodekstrin, mısır nişastası, şeker, maya ekstraktı , bitkisel kaynaklı et aroması , sitrik asit (E330)
Baharat karışımı dediğinin içinde Çin tozu ve bulyon gibi maddeler var. Bunlar gayet zararlı maddeler. Ayrıca E kodundan da bi haber değilsinizdir umarım!