FHKK olmadığını nerden biliyorsunuz. Hastalık illa down sendromu değil onada hastalık denmez zaten. Belki bu yediğiniz ye ye bişey olmaz dediğiniz şeyler bebeği doğduktan sonra hayatını değiştirecek. Kendi bebeğinize yapıyorsunuz bunu sonra başkalarını da kendiniz gibi yapsın istiyosunuz günahtır. Şimdi diyeceksiniz yedim ne oldu hamileyim bebeğimde sıkıntı yok. Bu bakteri doğduktan sonra belli ediyor zaten kendini.. Örnek isterseniz başta sarılık, bebekte gelişme geriliği, karaciğer ve dalakta büyüme, beyin dokusunda kalsifikasyon, göz enfeksiyonu, nörolojik Doğum kusurları bulgular.. bunların hepsi doğumdan sonra belli eder bebekte. Yani diyeceğim Başkalarını teşvik etmeyin doktorlar bile yasak diyor..