282134 sen cuma günü biraz çıkış bak o zaman nasıl alttan alıyor o çok bilmiş doktorun. Sen gerginsin ya o anda hazır sen korkmuşken işine gelmiş. Cuma günü de sezeryan derse hayır canım ne münasebet dersin. Varsa bir sıkıntısı söyleyin herşey yolundaysa ben neden sezeryan oluyorum, tabiki muayenede irkilicem korkucam o kadar rahat olsam evimde kendim doğururum hastaneye çuvalla para neden vereyim. Sezeryana 40. Haftayı beklemeden 38. Haftada filan gün veriyolar, bebeğin ciğer gelişimi için çok önemli iki hafta telef olup gidiyo, illa da sezeryan olcaksam sancım başlayınca normal zamanda olucam ben pazarlıklı randevulu sezeryan istemiyorum de. Hasta sensin, eşek yüküyle para veren de sensin, o senden çekinsin hiç üzülme kimseye de moralini bozma hakkı tanıma. Ben sezeryana karşı biri değilim onu söyliyim, ama şartlar uygunsa sen de normal istiyosan doktor a halt yemek düşer sana gün vericem diyemez yani. Ama bebeğin bi derdi vardır sende normal doğuma engel bişey vardır o başka o zaman doktor der sezeryan lazım diye