282134 Cesaretli olun, ben kuaföre bile gidip orayı açmayan biriyim. Doktor çatı muayenesi deyince, gerek var mı dedim. Bozuldu biraz ama, istemezseniz yok dedi, yaptırmadım. Görümcem her çatı kontrolünden normal doğum diye döndü, yaptı sezeryan. Bende de çocuk kanala girince kolaysa çek kendini, çatır çatır doğdu. Süreç başlayınca 2 gün boyunca habire açıklık muayenesi yapıldı. Ondan da çekindim ama yapacak bir şey yok, yeter ki normal doğsun diye gezeleyip duruyordum koridorda. Kararlı olmak gerek, doktor ondan etkilenir. Yoksa özelde yazarlar, çatı dar diye. Devlet gelip bakamıyor, sezeryan yasak da olsa yapıyorlar. Annemin 9 torununun 8'i sezeryan. Yazık değil mi? İlki sezeryan olunca öbürlerine de normal teşvik etmiyorlar. Bu çocuklar büyüyünce normal doğum kalmayacak herhalde. Binyıllardır doğal şey halbuki.