282134 canım ben çatı muayenesi değil de 22.haftamda akıntı sebebiyle spekulum ile muayene etmek istedi doktor. Memleketteydim o sırada kendi doktorum değildi. Çok kastım acıdı hatta kan geldi, doktor bana sen evli misin falan dedi, fitil vereceğim kullanabilir misin bilmiyorum vajina girişin çok dar dedi. Evlendiğimde ilk ilişkide çok kan gelmişti dedim. Normal zaten çok kan gelmesi çok dar dedi. Yani muayeneyi yapamadı spekulumu sokamadı bile. Ben de kendi doktorum çatı muayenesi yapmadan durumu anlattım, korkuyorum bu muayene yüzünden dedim. Tamam ben seni zorlamam sezaryen yaparız dedi. Salı günü sezaryen olacağım. Herkesin tercihi farklı tabi. Haftaya yine muayene ol yine aynısı olursa sezaryeni seçenekler arasına ekle derim ben. Üzülmene gerek yok. Herkes normal yapacak diye bir şey de yok. Evet eskiden herkes normal doğururmuş ne çatı muayenesi ne bebek kilosu bakılırmış. Ama bebek hastalıkları da çok olurmuş allah korusun. Yani bebeğin eğer normal doğumda travma yaşayacaksa zorlamanın alemi yok.